Country for the Future - Inovace do praxe

Příjem žádostí
Od 29. 1. do 31. 3. 2021

Míra podpory
Maximálně 50 %

Oprávněný žadatel
malé a střední podniky

Projekt může získat
1 – 25 mil. Kč

Podporované aktivity
osobní náklady, odpisy, přímé náklady a další související s projektem
Podporované aktivity:
- inovace produktu – inovovaný produkt musí být nový (nebo výrazně zlepšený) alespoň pro podnik a musí být uplatněn na trhu
- inovace postupu – tedy procesu výroby či poskytování služby
- organizační inovace – například pořízení nového informačního systému do firmy
Povinným výsledkem je inovace zavedená do praxe, přičemž jsou bonifikovány projekty, kde inovace cílí na boj s Covid-19 nebo je v souladu s konceptem Průmyslu 4.0.
Příjemce dotace:
- Malý nebo střední podnik
- Uchazeč má odborné předpoklady k řešení projektu
Harmonogram:
- Příjem žádostí probíhá průběžně od 29. 1. 2021 do 31. 3. 2021 23:59 hod.
Výše podpory:
- Maximální intenzita podpory na jeden projekt je 50 % celkových uznaných nákladů. Výše podpory se pohybuje od 1 mil. Kč do 25 mil. Kč.
Náklady ke všem typům inovací:
- Náklady na získání, uznání a obranu patentů a dalších nehmotných aktiv
- Náklady na zpracování žádosti
- Náklady na poradenské a podpůrné služby v oblasti inovací, například: pořizovací cena dlouhodobého hmotného či nehmotného majetku (v rámci režimu de minimis)
- Náklady na administraci (v rámci režimu de minimis)
- Osobní náklady (v rámci režimu de minimis)
Náklady ve vztahu k inovaci postupu/procesu nebo organizační inovaci:
- Osobní náklady
- Náklady na odpisy nástrojů a vybavení
- Náklady na smluvní výzkum, poznatky a patenty
- Provozní náklady
- Režijní náklady ve výši 25 % z neinvestičních nákladů
Vybrané podmínky:
- Výše ekonomických přínosů za 1 rok po ukončení realizace projektu je závazná a v případě nenaplnění podléhá příslušným sankcím
- Výsledek musí být v době ukončení realizace projektu zaveden do praxe
Co pro Vás uděláme:
- Celková administrace, realizace a servis od začátku do konce projektu
- Ověření způsobilosti žadatele
- Sepsání žádosti včetně kompletace příloh
- Odeslání žádosti dle náležitostí
- Vyúčtování projektu a průběžný report