CCT obchodní a marketingová podpora

Přinášíme vám rozhovor, který vznikl pro For Business Magazine Czech Cool Trade.

Co je cílem obchodní podpory?

Samotným základem tohoto pilíře služeb je umožnit vám obchodovat efektivněji a nalézt nové klienty uvnitř rozsáhlé firemní komunity CCT. Naše hlavní priorita spočívá ve zkoumání jedinečných potřeb vaší firmy a následném propojení s potenciálními partnery, kteří vám mohou poskytnout právě to, co hledáte.

Jak obchodní podpora funguje v praxi?

Každý člen firemní komunity CCT má svého projektového manažera, který pravidelně zjišťuje jeho potřeby. Na základě těchto cenných informací pečlivě vybíráme ideální obchodní nástroje, které jim mohou přinést maximální užitek. V případě úspěšného zahájení spolupráce si však nebereme žádnou provizi, vše probíhá v rámci poskytování našich poradenských služeb.

Jaké druhy obchodních nástrojů tedy využíváte?

Prvním a velmi úspěšným nástrojem jsou ověřená doporučení dodavatelů. Když se náš klient zajímá o konkrétní produkty či služby, spojíme ho s kvalitními dodavateli, kteří tyto produkty nebo služby poskytují. Naše druhé účinné řešení je Obchodní katalog, který slouží jako platforma, kde firmy mohou prezentovat své zvýhodněné nabídky ostatním členům firemní komunity CCT. Každý měsíc rozesíláme Obchodní katalog všem našim klientům, mezi kterými jsou majitelé a top manažeři firem, kteří mohou využít exkluzivní příležitosti a rozšířit své obchodní možnosti.

Jak probíhá marketingová podpora?

Naše marketingová podpora nabízí širokou škálu nástrojů, které pomáhají rozšířit viditelnost a povědomí o firmách.

Prvním z těchto nástrojů je zveřejňování příspěvků na našich sociálních sítích. Momentálně jsme aktivní na LinkedInu, Instagramu a Facebooku, kde naše příspěvky dosahují desítek tisíc zobrazení. Tato strategie nám umožňuje oslovit širokou cílovou skupinu a přináší členům firemní komunity CCT potřebnou viditelnost.

Další účinný marketingový nástroj představují naše webové stránky, kde každou firmu, která využívá naše poradenské služby, prezentujeme. To zajišťuje, že naše klienty spatří co nejvíce potenciálních partnerů a zákazníků.

A nezapomeňme ani na tento For Business Magazine Czech Cool Trade, který představuje další skvělý marketingový nástroj. Členové firemní komunity CCT zde mají možnost publikovat inzeráty nebo PR rozhovory, což jim dává další prostor pro prezentaci a propagaci svých aktivit.

Jak často a pro jaké účely můžeme marketingovou podporu využít?

Vzhledem k tomu, že máme ve firemní komunitě CCT přes 350 firem, vychází tato podpora cca jednou za kvartál, nicméně je to především o komunikaci, aktuálnosti a včasném zařazení do našeho marketingového plánu. Účelem je zejména zvýšení povědomí o vašich podnikatelských aktivitách.

Jaké další formy marketingové podpory nabízíte?

Máme skvělé ohlasy na Certifikaci podnikatelské kvality. Při předávání Certifikátu podnikatelské kvality pořizujeme fotografie, které firmy šíří na svých sociálních sítích. Současně certifikovaná firma získává i samolepky s informací o Certifikaci podnikatelské kvality, které si následně může vylepit v prostorách firmy. Vidíme v tom velký marketingový přínos, který s námi sdílí i členové firemní komunity CCT.

Dokážete firmám poskytnout podporu i v HR marketingu?

Ano, zajišťujeme podporu i v oblasti HR marketingu pro naše klienty. Našimi marketingovými nástroji mohou firmy efektivně podporovat HR marketing, což je klíčové pro budování atraktivního zaměstnavatele a posilování svého firemního obrazu.

Je marketingová podpora vhodná pro všechny firmy?

Rozhodně. Jakákoliv forma marketingové komunikace firmu zviditelní, což jí pomáhá získat nové zákazníky, obchody a zajímavá partnerství. Doporučujeme tedy marketingovou podporu využít všem firmám bez ohledu na jejich zaměření.